Historia monitorowania i raporty
Wszystkie wykryte awarie zapisywane są w bazie danych (czas wykrycia, długość trwania, rodzaj) i są dostępne bez ograniczeń. Innymi słowy - historia nigdy nie jest kasowana, o ile Ty sobie tego nie zażyczysz.
Tabele i wykresy
Historia zdarzeń niedostępności prezentowana jest w postaci tabel (data i czas wykrycia, czas trwania, rodzaj awarii) oraz wykresów (liczba zdarzeń oraz łączny czas niedostępności). Domyślnie prezentowany jest okres ostatnich 30 dni, ale w każdej chwili możesz go zmienić - a nawet wyświetlić całą historię na jednym wykresie.
Eksport danych
Jedno kliknięcie wystarczy, żeby wyeksportować historyczne dane do pliku XLS - w celu dalszej analizy.
Podsumowanie okresu i aktualny status
Ogólne spojrzenie na aktualnie prezentowany okres ułatwia moduł podsumowania, wyświetlający łączną liczbę awarii, łączny czas niedostępności oraz procentową dostępność/niedostępność (uptime/downtime).
Raporty zbiorcze
Posiadając wiele aktywnych testów możesz wygenerować raport zbiorczy dla nich wszystkich - lub dla grupy wybranych. Taki raport będzie zawierał podsumowanie - czyli liczbę wszystkich awarii, łączny czas awarii oraz procentową dostępność (uptime) i niedostępność (downtime) - oraz te same dane dla poszczególnych testów.
Wygenerowany na tej podstawie raport PDF będzie zawierał również liczbę awarii poszczególnych typów.
Dla wybranej listy testów można też grupowo wyeksportować całą historię zdarzeń w formacie XLS - do dalszej analizy za pomocą zewnętrznych narzędzi.
Raporty cykliczne
Żeby trzymać rękę na pulsie, możesz włączyć otrzymywanie raportów cyklicznych dla wybranych testów. W każdy poniedziałek możesz otrzymywać raport z minionego tygodnia a każdego pierwszego dnia miesiąca możemy wysyłać Ci zestawienie za poprzedni miesiąc.
« powrót do listy funkcji